Onsdag aften blev Sydøstjyllands Politi tilkaldt til et færdselsuheld på rute 52 Horsensvej mellem Nim og Brædstrup.
Ved Politi og rednings ankomst viser det sig at der var tale om 2 biler der var forulykket hvor, et af køretøjerne lå på siden.
Ifølge vagtchefen fra Sydøstjyllands Politi fortæller han, at 2 biler var forulykket og at ulykken ikke var kritisk ude på stedet.
2 ladvogne fra Redning Danmark blev tilkaldt til stedet for at fjerne køretøjerne samt at få ryddet op på vejen.
vejen blev genåbnet igen efter et par timer.





