Sydøstjyllands Brandvæsen station Brædstrup er til stede ved Østerled i Brædstrup. her er der gået ild i en varebil, hæk og en skraldespand tæt op ad et hus. Meldingen om brand indløb klokken 18:02
[contact-form][contact-field label=”Name” type=”name” required=”true” /][contact-field label=”Email” type=”email” required=”true” /][contact-field label=”Website” type=”url” /][contact-field label=”Message” type=”textarea” /][/contact-form]
























