Påkørsel i vejkryds ved Rema1000
Fredag aften blev Fyns politi tilkaldt til et mindre færdselsuheld i krydset Horsebækvej og Plantagevej i Otterup, hvor en personbil og crosser havde påkørt hinanden.
Ambulancen blev tilkaldt og 2 personer blev kørt på sygehuset for ydeligere tjek.













