Fredag eftermiddag blev Østjyllands Brandvæsen station Aarhus Nord kaldt til brand i etageejendom på Illerupvej i Aarhus Nord.
Ved ankomst til stedet kunne man konstatere at der havde været ild i en lejlighed.
Brandvæsnet fik hurtigt branden under kontrol og kunne forlade stedet efter noget tid.












